Известие

Collapse
No announcement yet.

Не иска да запали понякога

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Възраждам малко стара тема, но преди седмица не успях отново да запаля. От тогава съм пробвал още 3 пъти и не иска, и не иска. Това, което се случи беше, че колата си запали, работи около 25мин може би и реши сама да угасне след това. Просто и паднаха оборотите и угасна. След това успях отново да запаля, но угасна след около 5мин този път. На 3тия път не поиска да запали и оттогава вече не иска изобщо. Чудим се за бензиновата помпа дали не е с един приятел, но ще видя да се свържа с някой да я погледне. Като имам отзив ще драсна тук от какво е, че миналата година така и не я карах да я погледнат.
    Nissan Xtrail T30 2003, 2.5 - 165hp

    Ex - Alfa Romeo 164 2.0 T.S. '91

    Comment


    • #17
      Ми колега, ако не е от бензина, провери положителната клема на акумулатора - там на нея с едно като шпилка е захваната клемата, която дава ток на електрониката на колата. При мен се беше извадила от минаване през една дупка и колата угасна - бензин имаше да ме удави, ток върти всичко, обаче не пали.

      Comment


      • #18
        датчик на колянов вал....ако има такъв
        Алфа 164 2.0Т.С. 95г. - на части !

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от MaVrUt Покажи съобщение
          датчик на колянов вал....ако има такъв
          Ако не бъркам схемно трябва да има голяма прилика със 155-ца тоест трябва да има датчик такъв... Трябва да ги има и онези релета които при мен са под дебитомера и от които може да направи тоя проблем (те се водят главни за електроника и помпа и тн + бушоните им)
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
            Ако не бъркам схемно трябва да има голяма прилика със 155-ца тоест трябва да има датчик такъв... Трябва да ги има и онези релета които при мен са под дебитомера и от които може да направи тоя проблем (те се водят главни за електроника и помпа и тн + бушоните им)
            Мимо няма нищо общо под капака на 155 и 164 .

            Значи :
            Първо има ли ток на бензиновата помпа , ако има извадете помпата и ревизирайте кошницата и цялата помпа . Ако няма няма ток прегледай релета и бушони - капака на таблото пред лявото ти коляно .
            Ако все пак има ток и помпата вдига достатъчно налягане вижте дали има налягане и на рейката с дюзите . Ако има налягане на рейката но пак не пали виж датчика на коляновия вал - намира се от ляво като застанеш пред мотора , ниско долу над една шайба побобна на зъбно колело .

            http://shrani.si/f/2U/5Q/3eMKEjUP/170420101503.jpg на снимката се вижда въпросната шайба долу в десния ъгъл (мотора е сниман отзад )


            И все пак има ли искра на свещите ?

            И накрая ако не се открие от какво не пали я товариш на репатрака и в сервиза на Румен или Бобо (хора които са виждали 164-ка )
            А може и направо на репатрака и при тях без да се чудиш какво да буташ за да я върнат на пътя . Поддръжката на този мотор е елементарна но и той си има своите капризи .. Алфа е все пак (не е фиат)
            Last edited by Sunny; d.m.y г., 18:12.
            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

            Comment


            • #21
              Благодаря за информацията, доста изчерпателна е. Захващаме се да разберем какво е.
              Nissan Xtrail T30 2003, 2.5 - 165hp

              Ex - Alfa Romeo 164 2.0 T.S. '91

              Comment


              • #22
                Изхождах от една схема която имам от 10 години...
                Тя е за 2.0 164-ка...

                (тая тема пост 116 http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=54083&page=8 )

                Схемата на 164 и 155 според аутодата е същата уш... Дори и да е така явно самите и компоненти са пратени на различни места...
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                  Изхождах от една схема която имам от 10 години...
                  Тя е за 2.0 164-ка...

                  (тая тема пост 116 http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=54083&page=8 )

                  Схемата на 164 и 155 според аутодата е същата уш... Дори и да е така явно самите и компоненти са пратени на различни места...
                  Съгласен съм ... просто не се изразих точно .... първата 164-ка с делката е малко по-различна от следващата която вярно има общо с 155 .
                  Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                  Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                  Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                  Comment


                  • #24
                    То пък схемата не се отваря нещо...
                    Ще я кача пак (въпреки че не ми дава защото вече е качвана)...
                    Лошото е че схемата е за коли от 92-ра натам а маи проблемната машина е 91...

                    Като се правят проби дали има напрежение към помпата, това да става като се върти контактния ключ до положение "стартер" (да се замерва напрежението на помпата докато стартера върти). Да се провери и дали има постояния + (общ) за дюзите. Да се провери и + на бобините...
                    Attached Files
                    Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 22:57.
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #25
                      Изглежда, че е помпата, но ще разбера като я погледне Бобо, реших там да я закарам. Благодаря ви за помощта
                      Nissan Xtrail T30 2003, 2.5 - 165hp

                      Ex - Alfa Romeo 164 2.0 T.S. '91

                      Comment


                      • #26
                        Може наистина да е помпата.Аз имах такъв проблем-трудно палеше,и даже спря да пали на бензин(Само на газ-добре че беше през лятото).Като извадихме помпата се оказа че се е притрило едно маркуче "осмица"с дължина 5-6см. от една скобичка за стягане.Монтирахме помпата,след смяната на маркучето обратно в резервоара, и досега пали без грешка на бензин и в най-минусовите дни!

                        ---------- Post added at 16:28 ---------- Previous post was at 16:23 ----------

                        ALFA ROMEO 164 2.0 T.S *93
                        Мечтател

                        Comment


                        • #27
                          Здравейте, взех колата най-накрая. Оказа се, че кабелите са били много зле, както и че една бобина е заминала. Та оттам целия проблем. Всичко е заменено, ремонта излезе 310лв.
                          Nissan Xtrail T30 2003, 2.5 - 165hp

                          Ex - Alfa Romeo 164 2.0 T.S. '91

                          Comment

                          Working...
                          X